منوی دسته بندی

لوله بازکنی همدان

لوله بازکنی همدان
لوله بازکنی الهیه

بهترین لوله بازکنی همدان

لوله بازکنی شبانه روزی همدان در تلاش است که خدماتی را ارائه دهد که مورد رضایت همشهریان عزیز قرار گیرد.به همین خاطر شرکت ما بهترین متخصصین لوله بازکنی را جمع کرده و بهترین و مدرن ترین دستگاه های لوله بازکنی را در اختیار شان قرار داده تا خدماتی را به شما ارائه دهد که مورد پسند ورضایت شما باشد.

لوله بازکنی در همدان

لوله بازکنی درهمدان تضمینی و بدون خرابی وکثیف کاری،بازدید ومشاوره رایگان،رفع گرفتگی لوله ها با مدرن ترین دستگاه های فنرزنی،لوله بازکنی با دستگاه تراکم هوا و ژنراتور برقی،ارائه خدمات شبانه روزی و اعزام فوری لوله بازکن و پشتیبانی چند ماهه و…..شرکت لوله بازکنی آذین در تمام نقاط همدان  فعال می باشد جهت هماهنگی تماس بگیرید.

لوله بازکنی همدان
لوله بازکنی جردن

ساکنین شهر همدان بدون نگرانی و دغدغه وبا خیال راحت می توانند از خدمات لوله بازکنی ما استفاده کنید ودر صورت نیاز به لوله بازکن با ما تماس بگیرید.شرکت ما بلافاصله بعد از تماس ،سرویسکار را جهت رفع مشکل به آدرس شما اعزام می کند ودر کمتر از 30 دقیقه به محل می رسد وشروع به کار می کند.

شرح خدمات

شماره لوله بازکنی همدان 09128420991-09370373329
ساعات کاری لوله بازکنی همدان 24 ساعته و در 7 روز هفته
زمان اعزام لوله بازکنی به محل فوری و نهایتا 30 دقیقه
میزان کثیف کاری حداقل ممکن

لوله بازکنی فوری همدان

از مزایای شرکت لوله بازکنی آذین در همدان سرویس دهی سریع ودر کمترین زمان وهمچنین پشتیبانی چند ماهه می باشد.همشهریان عزیز در هر ساعت از شبانه روز که با مشکل گرفتگی لوله فاضلاب مواجه شدید می توانیدبا ما تماس بگیرید.شرکت ما در تمام نقاط همدان به صورت 24 ساعته فعال و در حال خدمات رسانی می باشد. لوله بازکنی همدان به صورت فوری نیرو های متخصص لوله بازکنی را به آدرس شما می فرستد.

قیمت لوله بازکنی همدان

اکثر مشتریان بعد از تماس قیمت لوله بازکنی را جویا می شوند ونگران هزینه آن هستند و می خواهند که از قیمت دقیق آن مطلع شوند.

قیمت لوله بازکنی در همدان به عومل زیر بستگی دارد:

    • میزان و شدت گرفتگی

    • متراژ فنر

    • فنر زدن از چند خروجی

    • تجهیزات ودستگاه های بکار برده شده

    • وجود مصالح ساختمانی در لوله

    • تعداد نیروهای بکار برده

برای اطلاع دقیق از قیمت لوله بازکنی باید سرویس کار از محل گرفتگی بازدید کند اصلا نگران نباشید بازدید در شرکت لوله بازکنی آذین رایگان می باشد.

دلایلاصلی گرفتگی لوله ها

گرفتگی لوله ها معمولا با ورود مواد جامد در لوله و گیر کردن آن ها اتفاق می افتد. علت اصلی گرفتگی لوله جمع شدن مو وآشغال و موتد غذایی مانده به داخل لوله سیفون دستشویی،حمام و آشپزخانه است.

عوامل اصلی گرفتگی لوله
  • مو وپرز
  • مواد غذایی مانده
  • مصالح ساختمانی
  • دستمال کاغذی و نوار بهداشتی
  • روغن وچربی
  • اشیای خارجی
دلایل گرفتگی لوله

خدمات شرکت آذین در همدان

لوله بازکنی شمس آباد

باز کردن گرفتگی لوله ها

یکی از مهمترین خدمات شرکت خدماتی لوله بازکنی آذین می باشد انتخاب شرکت خوب در زمینه لوله بازکنی این است که صداقت در گفتار و همچنین تخصص و تجربه کافی را داشته باشند

تخلیه چاه

تخلیه چاه

این شرکت با داشتن انواع تانکر کوچک و بزرگ آماده خدمات رسانی به همشهریان گرامی می باشد تخلیه چاه اگر توسط افراد بی تجربه انجام بگیرد باعث ایجاد مشکلاتی خواهد شد.

حفرچاه

حفرچاه

حفاری چاه فاضلاب به صورت دستی و مکانیزه انجام می گیرد این شرکت با داشتن با تجربه ترین مقنی کاران آماده حفر چاه فاضلاب در هر ساختمانی که نیاز به حفر چاه داشته باشد. 

لوله کشی

لوله کشی

لوله کشی ساختمان دارای قوانین وقواعد مشخص است که شما باید آن را به دست یک متخصص بسپارید تا بهترین نتیجه را داشته باشد.لوله کشی منزل خود را به ما بسپارید.

بهترین روش های خانگی برای رفع گرفتگی لوله

همه ما وقتی که با مشکل لوله بازکنی مواجه می شویم اولین چیزی که به ذهنمان می رسد این است که چطور این مشکل را در خانه بدون نیاز به لوله بازکن برطرف کنیم.

چند مورد از بهترین روش های لوله بازکنی در خانه:

1-تلمبه دستی

تلمبه دستی را کاملاً روی سوراخ سینک قرار دهید و به آرامی اما محکم فشار دهید. اگر متوجه شدید که آب به آرامی شروع به تخلیه کرده است، این کار را تکرار کنید. اگر به سرعت تخلیه شود، انسداد را با موفقیت برطرف کرده اید.

2-آویز لباس

یک رخت آویز سیمی را صاف کنید و یک سر آن را خم کنید تا یک قلاب کوچک ایجاد کنید.  آن را تا حدی پایین ببرید که سر گلاب ضایعات یا موهای بلند بخورد سپس آنها را بیرون کشیده و بعد از آن داخل لوله آب داغ بریزید.

3-فنر لوله بازکنی

اگر گرفتگی کمی بیشتر باشد شما میتوانید برای رفع آن از فنر دستی لوله بازکنی استفاده کنید که در بازار موجود است و می تواند برای رفع گرفتگی موثر باشد.

4-آب گرم

اگر گرفتگی فاضلاب ناشی از تجمع چربی باشد، ساده ترین راه حل، ریختن آب داغ در فاضلاب است. آب شیر احتمالاً به اندازه کافی داغ نیست، بنابراین بهتر است ابتدا مقداری آب را در یک کتری یا یک قابلمه بزرگ بجوشانید و به سادگی آن را به آرامی در فاضلاب بریزید

5-نوشابه

نوشابه به دلیل خاصیت اسیدی که دارد می تواند برای انسداد جزئی موثر باشد برای این کار می‌توانید یک نوشابه خانواده را داخل لوله ریخته و پس از گذشت چند ساعت آن را با آب داغ شستشو دهید.

6-جوش شیرین و سرکه

این دو ماده بعد از مخلوط شدن از خود گازی تولید می‌کند که باعث رفع گرفتگی لوله میشود بهتر است این کار را موقع خواب انجام دهید تا صبح از خواب بیدار می شوید با ریختن آب داغ کار را تمام کنید

شماره لوله بازکنی همدان

همه مناطق تحت پوشش در لوله بازکنی همدان می توانند با شماره 09128420991 می توانید تماس بگیرید و مشکل خود را به ما بگویید تا در کمترین زمان ممکن سرویس دهی صورت گیرد. چون شرکت لوله بازکنی همدان خوب میداند مشتری وقتی دنبال سرویسکار برای رفع گرفتگی لوله و یا فاضلاب هست خیلی سریعا باید سرویس دهی صورت بگیرد.در صورت تماس سرویسکاران ما به سرعت خود را به آدرس شما می رسانند از این بابت هیچ نگرانی نداشته باشید و با خیال راحت با شرکت ما تماس بگیرید.

 

لوله بازکنی اهواز

مراحل کار لوله بازکنی در همدان

  • تماس با شرکت لوله بازکنی آذین
  • در خواست سرویسکار
  • اعزام سرویسکار از نزدیکترین شعبه
  • بررسی مشکل گرفتگی لوله و تعیین قیمت
  • انتخاب دستگاه وفنر مناسب گرفتگی
  • رفع کامل گرفتگی
  • تست دوباره گرفتگی و اطمینان از رفع مشکل
  • دریافت هزینه وپایان کار 
لوله بازکنی همدان وحومه

سوالات

بیشترین سوالات شما

بیشترین سوال که تقریبا اکثر مشتریان از ما می پرسند این است که قیمت لوله بازکنی چقدر است اما قیمت لوله بازکنی به عومل مختلفی همچون شدت گرفتگی،متراژ فنر و ….بستگی دارد برای اطلاع دقیق از قیمت،سرویسکار باید محل گرفتگی را بررسی کند بعد قیمت را خدمت شما اعلام کند.نگران هزینه بازدید نباشید چون بازدید در شرکت ما رایگان است.

در سراسر همدان این مجموعه، سرویسکار مستقر نموده است. تا بلافاصله پس از این که با این مجموعه تماس گرفته شد سرویسکار خیلی زود به محل فرستاده شود. این عمل همواره نیم ساعت زمان نیاز دارد.

فنر لوله بازکنی به دلیل آلیاژی که در آن بکار رفته بسیار انعطاف پذیر است و به هیچ عنوان به کاسه توالت یا توالت فرنگی آسیبی نمیزند.

این کار دشوار نیست. در هر جای همدان که ساکن هستید تنها لازم است با شماره پشتیبانی شرکت لوله بازکنی آذین(09128420991) ارتباط برقرار نمایید و تقاضای خود را ثبت نمایید تا سرویسکاران این مجموعه در حداقل زمان ممکن در محل حاضر شوند.

بهترین روش استفاده از توری های مناسب جهت جلوگیری از ورود هر گونه آشغال به داخل لوله است همچنین نریختن دستمال کاغذی به توالت نیز تاثیر گذار است.

دلایل متعددی همچون پیچیدن بوی بد فاضلاب در ساختمان،تخلیه نشدن فاضلاب از سینک ظرفشویی و روشویی،بالا زدن آب سرویس بهداشتی،گرفتگی توالت ایرانی و فرنگی و…نشان دهنده گرفتگی لوله هستند و نیاز است با لوله بازکن تماس بگیرید.

بله صد در صد لوله بازکنی همدان تضمینی می باشد. لوله فاضلاب گرفته شده را به صورت ضمانتی باز می کند. جهت اطمینان شما، رفع انسداد امتحان می شود. حتی لوله را به صورت کامل باز شده تحویل مشتری های گرامی می دهد.

اگر ساکن همدان هستید وبه لوله بازکن احتیاج دارید،جهت هماهنگی و بازدید تماس بگیرید.

بلافاصله بعد از تماس شما سرویسکار اعزام می شود.

شرکت لوله بازکنی آذین دارای شعبه های مختلف در شهر های مختلف کشور می باشد ازجمه لوله بازکنی تهران، لوله بازکنی شمال تهران ولوله بازکنی جنوب تهران و….برای بهره مندی از خدمات شرکت ماتماس بگیرید.

‫8 نظر

  • عرفان گفت:

    سلام،لوله بازکنی شما فقط واسه خوده همدان هستش یا اطرافم هس؟!؟

  • رضا گفت:

    سلام، شما لوله کشی هم می کنید؟

  • جواد گفت:

    سلام.چقدر زمان میبره لوله بازکنی برسه به آدرس ما؟

  • رضا گفت:

    سلام.قیمت بازکردن سینک ظرفشویی چنده؟

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Call Now Button