منوی دسته بندی

لوله بازکنی اهواز

لوله بازکنی الهیه

لوله بازکنی اهواز

به دنبال لوله بازکنی مورد اعتماد در اهواز هستید؟
لوله بازکنی آذین شبانه روزی وارزان ترین در اهواز وبدون کثیف کاری_فوری وتضمینی با بیشتر از 12 سال سابقه کار در خدمت همشهریان عزیز در تمام نقاط اهواز می باشد . تمامی  سرویس کاران شرکت ما دارای سابقه بالا وتجربه زیاد در امر لوله بازکنی  هستند. با خیالی آسوده می توانید برای بازکردن لوله فاضلاب منزلتان با ما تماس بگیرید.
لوله بازکنی در همدان

بازکردن فاضلاب به روش سنتی

در گذشته تنها چند شرکت لوله بازکنی  محدود در سطح شهر مشغول به ارائه خدمات بودند اما امروزه شما می توانید مراکز زیادی را در زمینه رفع مشکلات گرفتگی لوله های فاضلاب پیدا کرده و مشکل خود را به راحتی حل کنید.
 در گذشته از وسایل و دستگاه های استفاده می شده است که چندان پیشرفته نبوده اند و مشکل گرفتگی لوله را به طور کامل و تضمینی حل نمی کردند و یا توسط افراد نیمه متخصص در این زمینه انجام می شده است به همین خاطر دوباره دچار گرفتگی می شدند.با گذشت زمان خدمات لوله بازکنی نیز مانند سایر مشاغل پیشرفت های مخصوص به خود را داشته است .امروزه لوله بازکنی با استفاده از تجهیزات پیشرفته انجام می‌شود که شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها به صورت کامل مشکلات فاضلاب ای خود را حل کنید.

شرکت لوله بازکنی اهواز نهایت سعی خود رامی نماید تا درشرایط سخت گرفتگی لوله هاو وضعیت آشفته ای که در ساختمان بوجود می آید در هر ساعت از شبانه روز وبدون تعطیلی در خدمت همشهریان اهوازی باشد.

امکانات ومزایای شرکت ما:

1- سرویس دهی به تمام مناطق اهواز

2- چاه باز کنی با دستگاه های بروز وپیشرفته

3- رفع گرفتگی لوله های سخت وسیمانی به صورت تضمینی

4- زیر نظر اتحادیه وضمانت کار با فاکتور

5- لوله باز کنی شبانه روزی وبدون تعطیلی

6- استفاده از فنرهای جداگانه برای آشپزخانه وتوالت

7- لوله بازکنی ارزان تر از همه جا

8- رعایت نکات بهداشتی

9- اعزام فوری نیروی حرفه ای ومجرب به صورت 24ساعته سراسر اهواز

شماره لوله بازکنی اهواز

همه مناطق تحت پوشش در لوله بازکنی اهواز می توانید با شماره /09128420991 / تماس بگیرید و مشکل خود را به ما بگویید تا در کمترین زمان ممکن سرویس دهی صورت گیرد. چون شرکت لوله بازکنی اهواز خوب میداند مشتری وقتی دنبال سرویسکار برای رفع گرفتگی لوله و یا فاضلاب هست خیلی سریعا باید سرویس دهی صورت بگیرد.در صورت تماس سرویسکاران ما به سرعت خود را به آدرس شما می رسانند از این بابت هیچ نگرانی نداشته باشید و با خیال راحت با شرکت ما تماس بگیرید.

لوله بازکنی اهواز

مراحل کار لوله بازکنی آذین در اهواز

  • تماس با شرکت لوله بازکنی آذین
  • در خواست سرویسکار
  • اعزام سرویسکار از نزدیکترین شعبه
  • بررسی مشکل گرفتگی لوله و تعیین قیمت
  • انتخاب دستگاه وفنر مناسب گرفتگی
  • رفع کامل گرفتگی
  • تست دوباره گرفتگی و اطمینان از رفع مشکل
  • دریافت هزینه وپایان کار 

قیمت لوله بازکنی اهواز

هر سال نرخ سرویس لوله بازکنی اهواز طبق فاکتورهای موجود در تعیین هزینه لوله بازکنی توسط اتحادیه مشخص می گردد.فاکتورهای که در تعیین قیمت ها موثر هستند عبارتند از:
1- شدت ومکان گرفتگی
2- طول فنر
3- نوع گرفتگی
4- فنر زدن از چند ورودی فاضلاب
5- وجود مصالح ساختمانی مثل سیمان وگچ 
6- قطر فنر استفاده شده
7- بازکردن لوله بوسیله پمپ باد یا دستگاه تراکم هوا
Call Now Button