منوی دسته بندی

لوله بازکنی تهران

شرکت لوله بازکنی آذین در تمام نقاط تهران از جمله لوله بازکنی شمال تهران،لوله بازکنی جنوب تهران،لوله بازکنی شرق تهران ولوله بازکنی غرب تهران آماده خدمت رسانی به همشهریان تهرانی می باشد.

لوله بازکنی با فنربرقی چگونه است و در چه مواقعی به کار می‌آید؟

گرفتگی لوله در سطح شهر به عوامل زیادی بستگی دارد، به عنوان مثال در گرفتگی لوله حمام می‌تواند مو، اشیاء از دست خارج شده و داخل سیفون افتاده، پارچه و یا باقیهیم مانده از مصالح مانند سیمان، گچ، ماسه، سنگ و یا … می‌تواند باعث گرفتگی لوله شود که در این گرفتگی نیز میتوان از تجهیزات دیگری برای رفع آن استفاده کرد ولی فنر لوله بازکنی بهترین گزینه برای این کار پیشنهاد می‌شود، دراین مقاله در مورد کاربرهای فنر لوله بازکنی مطالبی را ارائه می‌دهد.

لوله بازکنی در تهران

لوله بازکنی با فنر چیست و در چه کاربردی دارد؟

لوله بازکنی در تهران با فنر در موارد زیر به کار می‌رود:

گرفتگی لوله آشپزخانه

گرفتگی لوله حیاط

گرفتگی لوله پشت بام و .. 

دو نوع فنر دستی و الکتریکی در بازار موجود است که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند. به طور معمول از فنر دستی برای گرفتگی جزئی و از فنر برقی برای رفع گرفتگی های حاد استفاده می شود.

فنر دستی یک فنر باریک و طویل به اندازه ۱۰۰ سانتی متر و از جنس فولاد است. شما برای باز کردن گرفتگی های معمولی خودتان می توانید از فنر دستی استفاد کنید.

فنر برقی با نیروی برق کار می کند و مانند یک مته پرقدرت می تواند فنر را با فشار بالا وارد لوله کند. زمانی که فنر دستی با نیروی دست جواب نمی دهد بهتر است برای رفع گرفتگی لوله ها از فنر برقی استفاده کنید.

فنر برقی برای عمق های بالای ده متر استفاده می شود و نحوه کار کردن با فنر برقی تنها توسط افراد متخصص جایز است. نیروی مورد نیاز برای راه‌اندازی و چرخش فنر به وسیله موتور متصل به برق آن ایجاد می‌شود و معمولاً سر فنر با توجه به نوع و میزان گرفتگی عوض می‌شود و متناسب با آن می‌توان از سر فنرهای متفاوتی استفاده نمود.

در واقع، فنر لوله بازکنی دستگاهی است که باز کردن گرفتگی لوله‌ها با آن به سادگی و در مدت زمان کوتاهی انجام می‌شود. در یک سر آن فنر و متعلقاتی برای حرکت درون لوله وجود دارد و به وسیله قلابی که دارد، گرفتگی لوله‌ها را برطرف می‌کند و موارد اضافی را که در مسیر لوله قرار گرفته است با خود به بیرون از لوله می‌کشد. روند استفاده از فنر بستگی به نوع فنر دارد. در بیشتر مواقع از فنر لوله بازکنی به منظور باز کردن توالت‌های ایرانی، ظرفشویی و لوله ساختمانی استفاده می‌شود، معمولاً در مورد توات فرنگی بهتر است از دستگاه تراکم هوا و یا فنرهای مخصوص توالت فرنگی استفاده شود تا جداره آن آسیب نبیند.

دستگاه لوله باز کنی دارای فایده های بسیاری می باشد که که عبارتند از :

  • قابل حمل بودن به دلیل اندازه کوچک آن
  • باز کردن همه نوع از گرفتگی‌های سخت
  • سرفنرها با سایز های مختلف
  • فنر بلند برای لوله‌های طولانی
  • محفظه جمع‌کننده فنر
  • سرعت بالا در باز کردن لوله های گرفته
  • ایده آل برای شرکت های لوله بازکنی
  • نحوه کار دستگاه لوله بازکنی

برای شروع کار در مرحله نخست باید ماشین لوله بازکن را به پریز برق متصل کنیم. سپس سر فنر با سایز مورد نیاز را به سر فنر ماشین لوله بازکنی وصل می کنیم و بعد فنر دستگاه لوله بازکن را به آرامی از محفظه مخصوص فنر که روی دستگاه لوله بازکن قرار گرفته است خارج کرده و وارد لوله فاضلابی که گرفته شده است می‌کنیم. آنقدر فنر ماشین لوله بازکنی را داخل لوله فاضلاب وارد می‌کنیم که سر فنر دستگاه به قسمت گرفتگی لوله فاضلاب برسد. پس از آن دستگاه لوله باز کنی را روشن می کنیم تا موتور دستگاه شروع به کار کند. در این زمان فنر ماشین لوله بازکن گرفتگی‌های درون لوله را رفع می کند.

دستگاه لوله بازکنی

با فنر لوله بازکن چه نوع گرفتگی هایی باز می‌شوند؟

می دانیم که بهترین دستگاه لوله بازکنی همین فنر لوله بازکن است. علت هم این است که از این دستگاه برای رفع هر نوع گرفتگی لوله فاضلاب استفاده می شود. از این روی ما می خواهیم برخی از انواع گرفتگی های قابل رفع با این دستگاه را به شما معرفی کنیم.

– باز کردن و رفع گرفتگی توالت ایرانی و توالت فرنگی
– از بین بردن گرفتگی کفشور پارکینگ و حیاط
– باز کردن گرفتگی کفشور حمام و سرویس بهداشتی
– رفع گرفتگی سیفون توالت و کفشور

لوله بازکنی در تهران

نکات مهم در لوله بازکنی

در مورد مشکلات و اتفاقاتی که امکان دارد برای محل کار یا ساختمان شما بیفتد، گرفتگی و ترکیدگی لوله از بدترین ان ها می باشد. گرفتگی و ترکیدگی لوله ها به علت های مختلفی دارد اما دلیل این مسئله هر چیزی که باشد برای ساکنان ساختمان مشکل آفرین خواهد بود و روند زندگی روزمره آن‌ها را با مشکل مواجه می کند.

احتمال اینکه بالاخره یک روز ساختمان محل سکونت شما نیز دچار گرفتگی یا ترکیدگی لوله شود بسیار زیاد است بنابراین عقل سلیم حکم می کند که قبل از به وجود آمدن مشکل به فکر راه چاره ای برای آن باشید. احتمالا اولین راه حلی که در چنین زمانی به فکر هر فردی می رسد تماس گرفتن با یک مرکز معتبر و حرفه ای لوله بازکنی می باشد. تلفن خود را برداشته و با اولین مرکز لوله بازکنی که شماره آن را پیدا می کنید تماس می گیرید.

سرویسکاران با کادری مجرب و آموزش دیده در کوتاه ترین زمان ممکن آماده ارائه خدمات برای انواع گرفتگی لوله و یا ترکیدگی لوله می باشد. این مرکز با در اختیار داشتن ابزارهای مدرن و کار آمد جهت رفع مشکل شما اقدام می کند تا بهترین نتیجه را به دست بیاورید.

Call Now Button