منوی دسته بندی

لوله بازکنی مسعودیه

لوله بازکنی مشهد

لوله بازکنی مسعودیه

سلام،به لوله بازکنی مسعودیه خوش آمدید.


لوله بازکنی مسعودیه تهران با پوشش خدمات در تمامی محله ها با سرویس کاران با تجربه ومجرب وبا دستگاهای حرفه ای وبه روز،آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.کلیه مناطق واقع در شرق می تواند به صورت شبانه روزی وکاملا تضمینی از خدمات ما استفاده کنند.

لوله بازکنی قزوین

شرح خدمات
شماره لوله بازکنی 09128420991/09370373329
تضمین خدمات 100درصدی
مدت زمان رسیدن لوله بازکن فوری و حداکثر30 دقیقه
قیمت و کیفیت کمترین قیمت بالاترین کیفیت

 مزیت های لوله بازکنی مسعودیه

  • بازدید و مشاوره رایگان به صورت شبانه روزی
  • تخلیه چاه با دستگاه مکنده
  • لوله بازکنی فوری
  • تشخیص ترکیدگی لوله
  • حفرچاه در تهران
  • فنر زدن لوله توالت فرنگی و ایرانی
  • باز کردن گرفتگی لوله کفشوی پشت بام و پارکینگ
  • ارائه قیمت واقعی واقعی و ارزان
  • اعزام سریع سرویسکار در 30 دقیقه

شماره لوله بازکنی مسعودیه

همه مناطق تحت پوشش لوله بازکنی شرق تهران از جمله لوله بازکنی مسعودیه باشماره 09128420991 میتوانید تماس بگیرید و مشکل خود را به ما بگویید تا در کمترین زمان ممکن سرویس دهی صورت گیرد. چون شرکت لوله بازکنی مسعودیه خوب میداند مشتری وقتی دنبال سرویسکار برای رفع گرفتگی لوله و یا فاضلاب هست خیلی سریعا باید سرویس دهی صورت بگیرد.در صورت تماس سرویسکاران ما به سرعت خود را به آدرس شما می رسانند از این بابت هیچ نگرانی نداشته باشید و با خیال راحت با شرکت ما تماس بگیرید.

لوله بازکنی اهواز
1. گرفتگی فاضلاب پس از تعمیر ساختمان

گاه بنایی یا تعمیر ساختمان در محدوده لوله های فاضلاب باعث می شود که نخاله های بنایی و تکه های خورد شده سیمان و… به درون چاه افتاده و علت گرفتگی لوله فاضلاب و در نهایت بسته شدن چاه شوند. یادتان باشد قبل از شروع عملیات تعمیر و بنایی در ساختمان، چاه فاضلاب را با در پوش ببندید تا دیگر دچار گرفتگی لوله با سیمان نشود.

2. گرفتگی چاه توالت با دستمال توالت

افراد بسیاری بعد از استفاده از سرویس بهداشتی از دستمال توالت استفاده می کنند و در بعضی موارد این دستمال ها در چاه می اندازند. همین مسئله پس از مدتی باعث جمع شدن دستمال توالت در چاه شده و به مرور مانعی در برابر عبور فاضلاب و گرفتگی فاضلاب دستشویی می شود.
در این حالت پس از تشخیص گرفتگی لوله فاضلاب باید از اسید لوله بازکنی یا فنر چاه بازکن جهت رفع این مشکل استفاه کنید. البته اگر این دستمال ها در ابتدای لوله جمع شده باشد با یک چوب قابل باز شدن است.

3. انسداد لوله فاضلاب با اشیاء

گاهی ممکن است وسایلی که در جیبمان داریم از قبیل کیف، موبایل و… در چاه بیفتند و این مسئله پس از گیر کردن فضولات به آن، خود باعث گرفتگی شدید لوله فاضلاب می شود که در نهایت جهت رفع این مسئله باید با لوله بازکنی در نزدیکی منزل خود تماس بگیرید.

بهترین راه این است که قبل از ورود به توالت وسایل یا اشیا اضافی را از خود جدا کنیم، موبایل را حتما در جیب پیراهن یا کاپشن خود گذاشته یا اصلا به داخل توالت نبریم. چرا که گاه علت گرفتگی لوله فاضلاب و یا علت برگشت آب از لوله فاضلاب توالت را تنها با تخریب توالت و باز کردن چاه فاضلاب می توان برطرف کرد.

4. برگشت آب از لوله فاضلاب در اثر تجمع و سفت شدن فضولات

استفاده نکردن متناوب و همیشگی از فلاش تانک یا نریختن آب در چاه فاضلاب باعث می شود به مرور فضولات ته نشین شوند و در اثر زمان سفت شده و خود به علت گرفتگی لوله فاضلاب و یا علت برگشت آب از لوله فاضلاب توالت تبدیل شوند. راه پیشگیری از این مشکل هم استفاده از فلاش تانک پس از شستشو می باشد.

5. علت گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه با چربی و روغن

روزانه ظرف های بسیاری در سینک ظرفشویی شسته می شوند و این امر به این معنا است که روغن و چربی بسیاری وارد لوله فاضلاب می شود. از آنجایی که چربی حالت چسبندگی دارد و به لوله فاضلاب می چسبد، تکرار این امر باعث انباشته شدن چربی ها می شود.در این حین وقتی آشغالی وارد لوله فاضلاب می شود به این چربی ها می چسبد و باعث علت گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه و برگشت آب از لوله فاضلاب می شود.

6. رفع نفوذ ریشه درخت در چاه توالت

گاهی لوله فاضلاب که در زیر حیاط منزل یا ساختمان واقع شده است در اثر رخنه کردن ریشه درخت در چاه، مسدود می شود.
در این حالت به هیچ وجه استفاه از اسید یا پمپ لوله باز کن، گرفتگی لوله فاضلاب یا توالت را دوا نمی کند. در این هنگام بایست از فنرهای مخصوص و قوی به همراه سر فنر استفاده کرد.

7. لوله کشی معیوب و ناقص علت گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه و…

لوله کشی فاضلاب گاهی با لوله های غیراستاندارد طراحی می شود، همچنین بعضی مواقع لوله های انتخاب شده برای کارکردی که دارند مناسب نمی باشند، به عنوان مثال لوله های توالت عمومی باید قطورتر باشند.
عدم رعایت این موارد خود علت گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه، توالت و… خواهد شد که در صورت بروز آن می بایست لوله کشی فاضلاب ساختمان تغییر کند.

قیمت لوله باز کنی در مسعودیه

هر سال نرخ سرویس لوله بازکنی آذین طبق فاکتورهای موجود در تعیین هزینه لوله بازکنی توسط اتحادیه مشخص می گردد.فکتورهای که در تعیین قیمت ها موثر هستند عبارتند از:
1- شدت ومکان گرفتگی
2- طول فنر
3- نوع گرفتگی
4- فنر زدن از چند ورودی فاضلاب
5- وجود مصالح ساختمانی مثل سیمان وگچ که کار باز کردن لوله را سخت می کند
6- قطر فنر استفاده شده
7- بازکردن لوله بوسیله پمپ باد یا دستگاه تراکم هوا


Call Now Button