منوی دسته بندی

لوله بازکنی یزد

لوله بازکنی الهیه

لوله بازکنی یزد

سلام به لوله بازکنی یزد خوش آمدید.به دنبال لوله بازکنی مورد اعتماد هستید؟

لوله بازکنی شبانه روزی یزد در تلاش است که خدماتی را ارائه دهد که مورد رضایت همشهریان عزیز قرار گیرد.به همین خاطر شرکت ما بهترین متخصصین لوله بازکنی را جمع کرده و بهترین و مدرن ترین دستگاه های لوله بازکنی را در اختیار شان قرار داده تا خدماتی را به شما ارائه دهد که مورد پسند ورضایت شما باشد.

لوله بازکنی در همدان
شماره لوله بازکن 09128420991/09370373329
زمان رسیدن لوله بازکنفوری و نهایتا 30 دقیقه
ساعات کاری شرکت24 ساعته و7 روزط هفته
میزان کثیف کاریحداقل ممکن

بهترین روش های خانگی برای رفع گرفتگی لوله

همه ما وقتی که با مشکل لوله بازکنی مواجه می شویم اولین چیزی که به ذهنمان می رسد این است که چطور این مشکل را در خانه بدون نیاز به لوله بازکن برطرف کنیم.

چند مورد از بهترین روش های لوله بازکنی در خانه:

1-تلمبه دستی

تلمبه دستی را کاملاً روی سوراخ سینک قرار دهید و به آرامی اما محکم فشار دهید. اگر متوجه شدید که آب به آرامی شروع به تخلیه کرده است، این کار را تکرار کنید. اگر به سرعت تخلیه شود، انسداد را با موفقیت برطرف کرده اید.

2-آویز لباس

یک رخت آویز سیمی را صاف کنید و یک سر آن را خم کنید تا یک قلاب کوچک ایجاد کنید.  آن را تا حدی پایین ببرید که سر گلاب ضایعات یا موهای بلند بخورد سپس آنها را بیرون کشیده و بعد از آن داخل لوله آب داغ بریزید.

3-فنر لوله بازکنی

اگر گرفتگی کمی بیشتر باشد شما میتوانید برای رفع آن از فنر دستی لوله بازکنی استفاده کنید که در بازار موجود است و می تواند برای رفع گرفتگی موثر باشد.

4-آب گرم

اگر گرفتگی فاضلاب ناشی از تجمع چربی باشد، ساده ترین راه حل، ریختن آب داغ در فاضلاب است. آب شیر احتمالاً به اندازه کافی داغ نیست، بنابراین بهتر است ابتدا مقداری آب را در یک کتری یا یک قابلمه بزرگ بجوشانید و به سادگی آن را به آرامی در فاضلاب بریزید

شماره لوله بازکنی یزد

همه مناطق تحت پوشش در لوله بازکنی یزد می توانند با شماره   09128420991 می توانید تماس بگیرید و مشکل خود را به ما بگویید تا در کمترین زمان ممکن سرویس دهی صورت گیرد. چون شرکت لوله بازکنی یزد خوب میداند مشتری وقتی دنبال سرویسکار برای رفع گرفتگی لوله و یا فاضلاب هست خیلی سریعا باید سرویس دهی صورت بگیرد.در صورت تماس سرویسکاران ما به سرعت خود را به آدرس شما می رسانند از این بابت هیچ نگرانی نداشته باشید و با خیال راحت با شرکت ما تماس بگیرید.

لوله بازکنی اهواز
لوله بازکنی اصفهان

باز کردن گرفتگی لوله ها

یکی از مهمترین خدمات شرکت لوله بازکنی آذین می باشد انتخاب شرکت خوب در زمینه لوله بازکنی این است که صداقت در گفتار و همچنین تخصص و تجربه کافی را داشته باشند

.

لوله کشی یزد

لوله کشی

لوله کشی ساختمان دارای قوانین وقواعد مشخص است که شما باید آن را به دست یک متخصص بسپارید تا بهترین نتیجه را داشته باشد.لوله کشی منزل خود را به ما بسپارید.

.

حفرچاه

حفرچاه

حفاری چاه فاضلاب به صورت دستی و مکانیزه انجام می گیرد این شرکت با داشتن با تجربه ترین مقنی کاران آماده حفر چاه فاضلاب در هر ساختمانی که نیاز به حفر چاه داشته باشد. 

.

تخلیه چاه

تخلیه چاه

این شرکت با داشتن انواع تانکر کوچک و بزرگ آماده خدمات رسانی به همشهریان گرامی می باشد تخلیه چاه اگر توسط افراد بی تجربه انجام بگیرد باعث ایجاد مشکلاتی خواهد شد.

.

قیمت لوله بازکنی یزد

هر سال نرخ سرویس لوله بازکنی آذین طبق فاکتورهای موجود در تعیین هزینه لوله بازکنی توسط اتحادیه مشخص می گردد.فاکتورهای که در تعیین قیمت ها موثر هستند عبارتند از:
1- شدت ومکان گرفتگی
2- طول فنر
3- نوع گرفتگی
4- فنر زدن از چند ورودی فاضلاب
5- وجود مصالح ساختمانی مثل سیمان وگچ که کار باز کردن لوله را سخت می کند
6- قطر فنر استفاده شده
7- بازکردن لوله بوسیله پمپ باد یا دستگاه تراکم هوا
چرا بهتر است زمان گرفتگی لوله با لوله بازکنی آذین در یزد تماس بگیریم؟

چاه بازکنی یزد با ارزانترین قیمت بالاترین کیفیت را ارائه می دهد.لوله بازکنی امریست که به واسطه ی تجربه و تخصص افراد ماهر سریع تر انجام میگیرد و میزان آسیب دیدگی لوله ها با توجه به این قضیه به حداقل میرسید. از طرفی رسیدگی به مشکلات چاه و فاضلاب و ترکیدگی لوله ها اگر توسط سرویسکار ماهری صورت نگیرد، ممکن است زمان زیادی از شما بگیرد و همچنین باعث افزایش هزینه شود.

پس بهتر است است از همان ابتدا کار را به افراد متخصص بسپارید تا هم در زمان خود صرفه جویی کنید و هم به کیفیت تعمیر و لوله بازکنی و تخلیه و حفاری چاه و..مطمئن باشید.

اگر با گرفتگی لوله های منزلتان مواجه شدید نیروهای متخصص ما در یزد آماده خدمات رسانی می باشند. 

اگر ساکن شهر یزد هستید و به لوله بازکن نیاز دارید می توانید جهت هماهنگی و بازدید با ما تماس بگیرید.

بلافاصله بعد از تماس شما سرویسکار به آدرس شما اعزام می شود.

‫2 نظر

  • محمد مرادی گفت:

    سلام ممنون از خدماتتون واقعا فکرشو نمیکردم انقد سریع بیاین دستتون درد نکنه

    • mysam گفت:

      وظیفه شرکت لوله بازکنی آذین خدمات رسانی سریع به مشتریان عزیز می باشد.
      ممنون که مارا انتخاب کردید.

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Call Now Button