منوی دسته بندی

درآوردن اشیای قیمتی از فاضلاب

افتادن وسیله در چاه توالت یکی از بدترین اتفاقاتی است که می تواند برای همه ی افراد که حواسشان نیست اتفاق بیفتد شرکت لوله باز کنی آذین برای در آوردن اشیا از چاه توالت دارای دستگاه های پیشرفته و بروز می باشد. که می تواند هر چیزی مانند :طلا، انگشتر، گوشی، سویچ، گردنبند، کنترل تلویزیون و… را به صورت تضمینی از چاه توالت در بیاورد.

روش های در آوردن اشیا از چاه توالت

پس از افتادن گوشی و در آوردن طلا از چاه دستبند و حلقه در چاه فاضلاب یا کف شور حمام ابتدا باید بلافاصله آب را ببندید. چون ممکن است جریان آب آن را به پایین ببرد. در ادامه چند روش برای افتادن وسیله در چاه توالت و در آوردن ان برای شما می گوییم که در مواقع ضروری می توانید از این روش ها بهرمند شوید:

در آوردن وسیله از توالت با دست:

یکی از ساده ترین روش ها برای در آوردن وسیله از چاه توالت استفاده از دست است. اما می تواند خطراتی داشته باشد برای مثال دست شما در چاه توالت گیر کند یا لبه ی سنگ توالت در هنگام در آوردن شی از چاه توالت آسیب ببیند. برای این کار ابتدا باید ارتفاع سیفون فاضلاب را با سیم اندازه گیری کنید. اگر ارتفاع ان از 30 سانتی متر بیشتر باشد فکر این کار را از ذهنتان بیرون ببرید. اگر آرنج شما چاق است از افراد لاغر کمک بگیرید. ابتدا یک جفت دستکش به دست کنید و با چراغ قوه انتهای و قطر آن را مشاهده کنید. سپس با مایع دستشویی تمام آرنج خود را آغشته کنید تا دستتان به راحتی داخل لوله برود.

یک روش فوری برای بیرون آوردن وسیله از چاه توالت استفاده از جارو برقی است. با این تفاوت که جارو برقی باید دکمه تر و خشک داشته باشد. برای این کار ابتدا آب سیفون را توسط کهنه و چنگک خشک کنید و جارو برقی را در حالت تر قرار دهید و داخل چاه توالت فرو کنید کمی بالا تر از کف سیفون نگه دارید . پس از چند دقیقه آب سیفون را مکش می کند و بعد از این کار مخزن جارو برقی را باز کنید. قطعا اگر پس از افتادن وسیله در چاه توالت آب داخل چاه نریخته باشید شی را در مخزل جارو برقی خواهید یافت.

درآوردن اشیا از چاه با چنگک های مخصوص

چنگک چاه یا انبر فاضلابی وسیله ای پر کاربرد و منحصر به فرد می‌باشد که می‌خواهیم در مورد آن صحبت کنیم چرا که بارها شده چون وسیله ای برای انجام کاری نداشته ایم از انجام یک کار ساده عاجز شده و نتوانسته ایم آن را انجام دهیم؛ در این میان چه بسا ضرر مالی هم به ما متحمل شده است.برای آشنایی بیشتر بامکانیزم و نحوه کار انبر فاضلابی یا چنگک چاه به سایت برچسب مراجعه کنید.

کابرد و نحوه کار با چنگک چاه

با کمک چنگک چاه همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم می‌توانیم اشیائی را که در داخل چاه فاضلاب و نهایتا تا عمق 150 سانتی متری افتادند را از چاه توالت بیرون بیاوریم. نحوه کار انبر فاضلاب  به این صورت است که وقتی فرد، دستگیره بالای آن را فشار می‌دهد به وسیله یک سیم این نیرو به سری فلزی در سر انبر منتقل شده و دو سر انبر مشکل گشا را به هم نزدیک می‌کند. در ادامه این وسیله مثل چنگک عمل کرده و می توان با استفاده از آن وسایلی از قبیل موبایل، انگشتر، دسته کلید و… را که در چاه توالت سقوط کرده اند بیرون آورد.

در آوردن اشیا از چاه با آویز لباس

برای این کار ابتدا یک آویز لباس سیمی تهیه کنید و ان را با سیم چین ببرید. دهانه ی سیم را همانند قلاب کنید تا به وسیله درون چاه گیر کند. از یک چراغ قوه استفاده کنید تا داخل سیفون را ببنید. قلاب برای در آوردن طلا از چاه توالت مانند گردنبتد. حلقه دستبند و… وسیله ی کاربردی می باشد که به راحتی در سر قلاب گیر می کند و می توانید آن را در بیاورید. توجه داشته باشید که اگر در انجام کار دقت و تمرکز کافی نداشته باشید ممکن است وسیله را به پایین هدایت کنید. در آوردن وسیله از چاه توالت غیر ممکن می شود.در مورد درآوردن اشیا از توالت بیشتر مطالع کنید…

توصیه های مهم

توجه داشته باشید که درحین درآوردن اشیاء گیرافتاده در فاضلاب به هیچ عنوان سیفون و یا آب داخل فاضلاب نریزید چون با جریان آب، شیء با ارزش شما به داخل چاه می افتد و دیگر نه شما و نه متخصصین چاه و فاضلاب نمی توانند آن را خارج کنند. دقت داشته باشید یک حرکت اشتباه شما باعث از دست دادن همیشگی آن شیء قیمتی می شود.

در مراحل بعدی اگر امکانات و یا قدرت خارج کردن اشیاء را ندارید بهترین کار تماس با یکی از شرکت های خدمات چاه و فاضلاب است.متخصصین این امر با داشتن تجربه و ابزارهای مخصوص به شما کمک می کنند تا به اشیاء قیمتیتان که در توالت یا لوله فاضلاب گیر کرده است برسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button