منوی دسته بندی

رفع گرفتگی سینک ظرفشویی

گرفتگی سینک اگر به موقع باز شود هیچ مشکلی بوجود نمی آورد اما اگر به آن بی توجهی شود،گرفتگی آن تشدید می شود و آن موقع دیگر خودتان نمی توانید گرفتگی آن را باز کنید ونیاز به لوله باز کن خواهید داشت.

علل گرفتگی سینک ظرفشویی

  • روغن وچربی
  • پوست میوه
  • پسماند مواد غذایی
  • جرم ورسوب
  • تفاله چای وقهوه
  • مو وپرز
  • برنج
  • پوست تخمه
  • شیب کم لوله

وقتی قرار است با گرفتگی لوله مواجه شویم نشانه های به شما می گویند که عبارتند از:

1- شنیدن صدای قل قل آب

2- بالا زدن آب از لوله کف

3- بوی بد فاضلاب

4- بالا زدن کف از لوله

روش های آسان باز کردن سینک

1- ریختن آب گرم

ساده ترین روش برای باز کردن گرفتگی سینک ظرفشویی ریختن یک کتری آب گرم داخل لوله سینک است.یک کتری آب گرم را آماده کنید وپس از تخلیه آب داخل سیک ظرفشویی آب گرم را داخل لوله بریزید،آب گرم باعث می شود چربی وروغن که به دیواره لوله چسبیده،حل شود ولوله باز شود.

2- تلمبه دستی

در بیشتر خانه ها از این تلمبه ها وجود دارد،اگر در داخل خانه شما هم وجود دارد به راحتی می توانید با استفاده از آن لوله سینک را باز کنید واگر در خانه ندارید در حال حاضر از این تلمبه ها به فروش می رسد می توانید خریداری کنید وموقع لزوم استفاده کنید.دبدین صورت که قسمت لاستیکی تلمبه را بر روری لوله بگذارید وبا جچند بار بالا وپایین کردن تلمبه و با فشار هوا گرفتگی لوله باز می شود.

3- قلاب ساز دستی

اگر در داخل خانه آویز لباس دارید می توانید با استفاده از آن لوله سینک را باز کنید به این شکل که آویز لباس را صاف کرده وانتهای آن را به شکل قلاب درست کنید سپس آن را به داخل لوله ببرید و به راحتی موادی که داخل لوله گیر کرده را به بیرون بکشید.

4-محلول جوش شیرین،سرکه ونوشابه

برای درست کردن محلول کافیس یک پیمانه جوش شیرین به داخل لوله بریزیدو حالا یک لیوان سرکه به آن اضافه کنیدوکمی صبر کنید تا واکنش این ترکیب تمام شود وبعد یک بطری نوشابه را به داخل لوله بریزیدو یک ساعت صبر کنید،بعد از یک ساعت کمی آب گرم به داخل لوله بریزید تا ببینید باز شده یانه،ممکن است با یک بار انجام دادن باز نشود پس دوبار امتحان کنید.

5- پاکسازی زانویی لوله زیر سینک

زانویی در لوله کشی اهمیت حیاتی دارد اما به دلیل ساختار خود می تواند با جمع کردن مواد اضافی باعث مسدود شدن لوله سینک شود.با باز کردن زانویی کارشما راحت تر میشود و شما به راحتی می توانید محل انسداد لوله را پیدا کنید اگر گرفتگی در داخل زانویی نبود با چراغ قوه به داخل لوله نگاه کنید و محل گرفتگی را پیدا کنید.

6- لوله باز کن با فنر

در صورتی که همه اقدامات خانگی برای باز کردن لوله را اننجام دادید وموفق به باز کردن لوله نشدید شما نیاز به دستگاه فنر برقی قوی دارید.اکثر مردم به دلیل قیمت زیاد آن،این دستگاه را ندارند،پس لازم است که با شرکت لوله باز کنی تماس بگیرید.

https://lolebazkoniazin.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button