منوی دسته بندی

لوله بازکنی فرمانیه

لوله بازکنی الهیه

لوله بازکنی فرمانیه

سلام به لوله بازکنی فرمانیه خوش اومدید.به دنبال لوله بازکنی مورد اعتماد هستید؟

لوله بازکنی فرمانیه تضمینی و بدون خرابی وکثیف کاری،بازدید ومشاوره رایگان،رفع گرفتگی لوله ها با مدرن ترین دستگاه های فنرزنی،لوله بازکنی با دستگاه تراکم هوا و ژنراتور برقی،ارائه خدمات شبانه روزی و اعزام فوری لوله بازکن و پشتیبانی چند ماهه و…..شرکت لوله بازکنی تهران در تمام نقاط این شهر  فعال می باشد جهت هماهنگی تماس بگیرید.

لوله بازکنی

شماره لوله بازکنی فرمانیه

همه مناطق تحت پوشش لوله بازکنی شمال تهران از جمله لوله بازکنی فرمانیه باشماره 09128420991 میتوانید تماس بگیرید و مشکل خود را به ما بگویید تا در کمترین زمان ممکن سرویس دهی صورت گیرد. چون شرکت لوله بازکنی فرمانیه خوب میداند مشتری وقتی دنبال سرویسکار برای رفع گرفتگی لوله و یا فاضلاب هست خیلی سریعا باید سرویس دهی صورت بگیرد.در صورت تماس سرویسکاران ما به سرعت خود را به آدرس شما می رسانند از این بابت هیچ نگرانی نداشته باشید و با خیال راحت با شرکت ما تماس بگیرید.

 

لوله بازکنی اهواز

 مزیت های لوله بازکنی فرمانیه

  • بازدید و مشاوره رایگان به صورت شبانه روزی
  • تخلیه چاه با دستگاه مکنده
  • لوله بازکنی فوری
  • تشخیص ترکیدگی لوله
  • حفرچاه در تهران
  • فنر زدن لوله توالت فرنگی و ایرانی
  • باز کردن گرفتگی لوله کفشوی پشت بام و پارکینگ
  • ارائه قیمت واقعی واقعی و ارزان
  • اعزام سریع سرویسکار در 30 دقیقه
لوله بازکنی

علایم گرفتگی لوله فاضلاب فرمانیه

  • تخلیه کند آب در سرویس بهداشتی علایمی برگرفتگی یا پر شدن چاه
  • احساس بوی بد فاضلاب دلیلی بر خرابی سیفون و یا پر شدن چاه
  • تخلیه بسیار کند آب از سینک آشپزخانه
  • کف کردن زیر سینک دلیلی بر گرفتگی و نظارت و پاک کردن آشغال
  • رسوب گرفتن لوله فاضلاب و حمام بخصوص مناطقی که آب آنجا شور است
  • بالا زدن آب از سیفون آشپزخانه دلیلی بر گرفتگی مسیر لوله

درآوردن انگشتر و گوشی از چاه فاضلاب

زیاد اتفاق می افتد و بیرون اوردن آن برای صاحبان اشیا قیمتی امری مهم و ضروری می باشد. هنگامی که انگشتر در توالت ایرانی یا فرنگی می افتد در سیفون s مانند توالت گیر می کند. در این شرایط برخی افراد با دست اقدام به بیرون اوردن انگشتر از چاه توالت می کند. این امر ممکن است سبب رفتن انگشتر یا شی قیمتی دیگری مثل ساعت به دورن چاه توالت شده و دیگر دسترسی به آن امکان پذیر نباشد.ما در لوله بازکنی تهران این کار را برای شما همشهریان انجام می دهیم.

قیمت لوله بازکنی فرمانیه

قیمت لوله بازکنی شمال تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد.معمولا مشتریان بعد از تماس قیمت دقیق هزینه لوله بازکنی را می پرسند اما چون قیمت لوله بازکنی به عواملی چون شدت گرفتگی،محل گرفتگی ودستگا های بکار برده شده بستگی دارد نمی توان قیمت دقیقی را اعلام کرد.

شرکت ما نرخ چاه بازکنی شمال تهران را بر اساس یک سری معیارها تعیین می کند که در زیر به آن ها اشاره می کنیم:

  1. دستگاه های و تجهیزات بکار برده شده 
  2. شدت گرفتگی
  3. نوع ومحل گرفتگی
  4. متراژ فنر
  5. فنر زدن از چند خروجی
  6. وجود مصالح ساختمانی
لوله بازکنی فرمانیه

بهترین روش های خانگی برای رفع گرفتگی لوله

همه ما وقتی که با مشکل لوله بازکنی مواجه می شویم اولین چیزی که به ذهنمان می رسد این است که چطور این مشکل را در خانه بدون نیاز به لوله بازکن برطرف کنیم.

چند مورد از بهترین روش های لوله بازکنی در خانه:

1-تلمبه دستی

تلمبه دستی را کاملاً روی سوراخ سینک قرار دهید و به آرامی اما محکم فشار دهید. اگر متوجه شدید که آب به آرامی شروع به تخلیه کرده است، این کار را تکرار کنید. اگر به سرعت تخلیه شود، انسداد را با موفقیت برطرف کرده اید.

2-آویز لباس

یک رخت آویز سیمی را صاف کنید و یک سر آن را خم کنید تا یک قلاب کوچک ایجاد کنید.  آن را تا حدی پایین ببرید که سر گلاب ضایعات یا موهای بلند بخورد سپس آنها را بیرون کشیده و بعد از آن داخل لوله آب داغ بریزید.

3-فنر لوله بازکنی

اگر گرفتگی کمی بیشتر باشد شما میتوانید برای رفع آن از فنر دستی لوله بازکنی استفاده کنید که در بازار موجود است و می تواند برای رفع گرفتگی موثر باشد.

4-آب گرم

اگر گرفتگی فاضلاب ناشی از تجمع چربی باشد، ساده ترین راه حل، ریختن آب داغ در فاضلاب است. آب شیر احتمالاً به اندازه کافی داغ نیست، بنابراین بهتر است ابتدا مقداری آب را در یک کتری یا یک قابلمه بزرگ بجوشانید و به سادگی آن را به آرامی در فاضلاب بریزید

5-نوشابه

نوشابه به دلیل خاصیت اسیدی که دارد می تواند برای انسداد جزئی موثر باشد برای این کار می‌توانید یک نوشابه خانواده را داخل لوله ریخته و پس از گذشت چند ساعت آن را با آب داغ شستشو دهید.

6-جوش شیرین و سرکه

این دو ماده بعد از مخلوط شدن از خود گازی تولید می‌کند که باعث رفع گرفتگی لوله میشود بهتر است این کار را موقع خواب انجام دهید تا صبح از خواب بیدار می شوید با ریختن آب داغ کار را تمام کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button