منوی دسته بندی

لوله بازکنی افسریه

لوله بازکنی مشهد

لوله بازکنی افسریه

سلام،به لوله بازکنی افسریه خوش آمدید.

متخصصین  به صورت 24 ساعته در 7روز هفته آماده خدمات رسانی هستند.کلیه سرویسکاران مجموعه لوله بازکنی آذین در افسریه از بین بهترین فنی کاران انتخاب شده اند تا خدماتی مناسب شما ارائه دهند اگر به خدمات لوله بازکنی نیاز دارید با خیال راحت به ما اعتماد کنید وکارتان را به شرکت ما بسپارید.

لوله بازکنی افسریه

شرح خدمات

بدون تعطیلی حتی در روزهای تعطیلبا رعایت پروتکل های بهداشتی
بدون آسیب به لوله هاارزانترین قیمت وبهترین کیفیت
تضمین 100 درصدی خدماتپرسنل حرفه ای و کاربلد
اعزام فوری سرویس کار استفاده از دستگاه های پیشرفته و حرفه ای

لوله بازکنی افسریه با کم ترین کثیف کاری

همه می دانیم هنگام ی که لوله فاضلاب می گیرد کثیف کاری خاص بوجود می آید به همین خاطر اکثر مردم ترس دارند که هنگام کار با فنر کثیف کاری بیشر شود این قضیه ذهنیت بدی از لوله بازکنی بوجود آورده است.اما نگران نباشید در حال حاضر در این مرکز توانسته ایم با دستگاه های حرفه ای وپیشرفته کثیف کاری را به حداقل برسانیم حتی بدون کثیف کاری کارمان را به خوبی انجام دهیم.پس با خیال راحت وبدون ترس از کثیف کاری کارتان را به ما بسپارید وبا ما تماس بگیرید.

بهترین روش های خانگی رفع گرفتگی لوله

گرفتگی لوله معمولا به یک متخصص نیاز دارد اما اگر میزان شدت آن پایین باشد می توان در خانه آن را حل کرد.

1-تلمبه دستی

پیستون را کاملاً روی سوراخ سینک قرار دهید و به آرامی اما محکم فشار دهید. اگر متوجه شدید که آب به آرامی شروع به تخلیه کرده است، این کار را تکرار کنید. اگر به سرعت تخلیه شود، انسداد را با موفقیت برطرف کرده اید.

2-رخت آویز

یک رخت آویز سیمی را صاف کنید و یک سر آن را خم کنید تا یک قلاب کوچک ایجاد کنید.  آن را تا حدی پایین ببرید که سر گلاب ضایعات یا موهای بلند بخورد سپس آنها را بیرون کشیده و بعد از آن داخل لوله آب داغ بریزید.

3-فنر لوله بازکنی

اگر گرفتگی کمی بیشتر باشد شما میتوانید برای رفع آن از فنر لوله بازکنی استفاده کنید که در بازار موجود است و می تواند برای رفع گرفتگی موثر باشد.

4-آب گرم

اگر گرفتگی فاضلاب ناشی از تجمع چربی باشد، ساده ترین راه حل، ریختن آب داغ در فاضلاب است. آب شیر احتمالاً به اندازه کافی داغ نیست، بنابراین بهتر است ابتدا مقداری آب را در یک کتری یا یک قابلمه بزرگ بجوشانید و به سادگی آن را به آرامی در فاضلاب بریزید.

5-نوشابه

نوشابه به دلیل خاصیت اسیدی که دارد می تواند برای انسداد جزئی موثر باشد برای این کار می‌توانید یک نوشابه خانواده را داخل لوله ریخته و پس از گذشت چند ساعت آن را با آب داغ شستشو دهید.

6-جوش شیرین و سرکه

این دو ماده بعد از مخلوط شدن از خود گازی تولید می‌کند که باعث رفع گرفتگی لوله میشود بهتر است این کار را موقع خواب انجام دهید تا صبح از خواب بیدار می شوید با ریختن آب داغ کار را تمام کنی

لوله بازکنی فوری افسریه

از مزایای شرکت لوله بازکنی آذین در افسریه سرویس دهی سریع ودر کمترین زمان وهمچنین پشتیبانی چند ماهه می باشد.همشهریان عزیز در هر ساعت از شبانه روز که با مشکل گرفتگی لوله فاضلاب مواجه شدید می توانیدبا ما تماس بگیرید.شرکت ما در تمام محله های شرق تهران به صورت 24 ساعته فعال و در حال خدمات رسانی می باشد. لوله بازکنی افسریه تهران به صورت فوری نیرو های متخصص لوله بازکنی را به آدرس شما می فرستد.

بهترین لوله بازکنی افسریه تهران

چاه بازکنی شبانه روزی افسریه در تلاش است که خدماتی را ارائه دهد که مورد رضایت همشهریان عزیز قرار گیرد.به همین خاطر شرکت ما بهترین متخصصین لوله بازکنی را جمع کرده و بهترین و مدرن ترین دستگاه های لوله بازکنی را در اختیار شان قرار داده تا خدماتی را به شما ارائه دهد که مورد پسند ورضایت شما باشد.

لوله بازکنی مسعودیه

مراحل کار لوله بازکنی آذین در افسریه

  • تماس با شرکت لوله بازکنی آذین
  • در خواست سرویسکار
  • اعزام سرویسکار از نزدیکترین شعبه
  • بررسی مشکل گرفتگی لوله و تعیین قیمت
  • انتخاب دستگاه وفنر مناسب گرفتگی
  • رفع کامل گرفتگی
  • تست دوباره گرفتگی و اطمینان از رفع مشکل
  • دریافت هزینه وپایان کار 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button