منوی دسته بندی

لوله بازکنی حکیمیه

لوله بازکنی مشهد

لوله بازکنی حکیمیه

سلام،به لوله بازکنی حکیمیه خوش آمدید.به دنبال لوله بازکنی مورد اعتماد هستید؟



متخصصین لوله بازکنی شرق تهران به صورت 24 ساعته در 7روز هفته آماده خدمات رسانی هستند.کلیه سرویسکاران مجموعه لوله بازکنی آذین در حکیمیه از بین بهترین فنی کاران انتخاب شده اند تا خدماتی مناسب شما ارائه دهند اگر به خدمات لوله بازکنی نیاز دارید با خیال راحت به ما اعتماد کنید وکارتان را به شرکت ما بسپارید.جهت هماهنگی تماس بگیرید.

لوله بازکنی قزوین

شرح خدمات

شماره لوله بازکنی 09128420991
مدت زمان رسیدن سرویس کار فوری و نهایتا 30 دقیقه
تضمین خدمات 100 درصدی
ساعات کاری شرکت 24 ساعته وشبانه روزی

عوامل موثر در قیمت لوله بازکنی حکیمیه

  1. وسیله هایی که برای باز کردن لوله استفاده می شود.
  2. طول فنری که برای بازکردن لوله استفاده می شود و تعداد دفعاتی فنر زدن
  3. طول مسیر طی شده برای رفع گرفتگی لوله 
  4. اجسامی که در لوله ها گیر کرده اند(اجسام سخت).
  5. زمانی که برای باز کردن لوله صرف می شود
  6. فنر زدن از چند خروجی
  7. شدت و نوع گرفتگی

چاه بازکنی حکیمیه با دستگاه تراکم هوا

اصولا کار لوله بازکنی را باید به افراد و مجموعه‌های مجاز و مطمئن داد، مخصوصا اگر لازم باشد از این دستگاه استفاده شود. در صورتی که گرفتگی از نوع سخت باشد و لوله بازکنی با فنر در اصفهان نتواند از پس آن بربیاید، از دستگاه تراکم هوا استفاده می‌شود.همان‌طور که از نام دستگاه هم مشخص است، رفع گرفتگی در لوله بازکنی حکیمیه با ایجاد تراکم هوا و با استفاده از فشار هوا انجام می‌شود؛

روش کار با دستگاه تراکم هوا

برای شروع کار با دستگاه باید دیگر خروجی های فاضلاب را با پارچه یا نایلون بپوشانید تا هوا از آن جا خارج نشود سپس تکنسین پمپ باد را روشن می کند تا هوا در داخل مخزن جمع شود شیلنگ مربوط به آن را در داخل لوله فاضلاب وارد می کند وبا زدن دکمه فشار هوایی داخل مخزن،به درون لوله وارد می شود واین فشار باعث حرکت گرفتگی وباز شدن لوله می شود.

دستگاه فنر لوله بازکنی

دستگاه فنر برقی روشی سریع تر، راحت تر و موثر تر است. سرعت روند کار با این دستگاه به مراتب بالاتر از فنر دستی است. این دستگاه متشکل از موتور و فنر که موتور وظیفه ی تامین نیروی لازم برای چرخش فنر را برعهده دارد.این دستگاه کوچک که به راحتی قابل حمل است؛ توانایی برطرف کردن گرفتگی های شدید را دارد. فنر بلند و طولانی این دستگاه لوله های طویل و بلند به راحتی پاسخگو است.

برای کار با این دستگاه نیاز به تخصص و مهارت کار افراد فنی در این زمینه است. پرسنل حرفه ای و با تجربه ی مجموعه ی لوله بازکنی حکیمیه با سابقه ی کار بالا، تخصص و مهارت، در اسرع وقت به همشهریان ساکن حکیمیه خدمت رسانی می کند.

لوله بازکنی

چکار کنیم که کمتر به لوله بازکنی حکیمیه نیاز داشته باشیم؟

بهتر است با رعایت یک سری نکات ریز اما مهم از گرفتگی لوله‌های فاضلاب منزل خود جلوگیری کنیم تا دیگر به شرکت های لوله بازکنی احتیاجی نداشته باشیم. این نکات به شرح زیر است:

  • نریختن روغن وچربی به داخل سینک ظرف‌شویی
  • پیش از شستن ظرفی که در آن پسماند مواد غذایی بوده ابتدا آن ها را جدا کرده ودر سطل آشغال بریزید.
  • برای جلوگیری از ورود پسماند غذاها به داخل لوله از یک صافی یا توری استفاده کنیم.
  • اگر حمام و توالت شما مشترک است پس سعی کنید که وسایل حمام (مثل صابون و شامپو)را با فاصله از کاسه دستشویی قرار دهید.
  •  دستمال در داخل توالت فرنگی نیندازید 

لوله بازکنی ارزان در حکیمیه

چاه بازکنی حکیمیه  در شرکت لوله بازکنی آذین همواره از ارزان ترین نرخ لوله بازکنی تهران و دستمزد را در بین همکاران دارا می باشد.اما شما توجه کنید که ارزان بودن به معنی کم شدن کیفیت کار نیست. شرکت ما با ارزان ترین قیمت بهترین کیفیت را ارائه میدهد. بعضی از کلاه برداران لوله بازکن امروزه با قیمت های بسیار پایین و غیرمنطقی سعی در جذب کار شما دارند وشما باید در انتخاب شرکت لوله بازکنی دقت کنید و مورد اعتماد ترین لوله بازکنی را انتخاب کنید.

لوله بازکنی حکیمیه

دلایل اصلی گرفتگی لوله ها

گرفتگی لوله ها معمولا با ورود مواد جامد در لوله و گیر کردن آن ها اتفاق می افتد. علت اصلی گرفتگی لوله جمع شدن مو وآشغال و موتد غذایی مانده به داخل لوله سیفون دستشویی،حمام و آشپزخانه است.

عوامل اصلی گرفتگی لوله
  • مو وپرز
  • مواد غذایی مانده
  • مصالح ساختمانی
  • دستمال کاغذی و نوار بهداشتی
  • روغن وچربی
  • اشیای خارجی
لوله بازکنی حکیمیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button