منوی دسته بندی

لوله بازکنی جنوب تهران

لوله بازکنی الهیه

لوله بازکنی جنوب تهران

شرکت لوله بازکنی آذین درجنوب تهران سالهاست در حال فعالیت است وتمامی سرویسکاران چاه بازکنی جنوب تهران دارای تجربه وسابقه بالا هستند

لوله بازکنی کرج

خدمات متعدد لوله بازکنی جنوب تهران مانند درآورد اجسام از چاه،رفع گرفتگی توالت،حمام،آشپزخانه،سینک ظرفشویی و…رفع بوی بد فاضلاب توسط سرویسکاران شرکت ما به صورت شبانه روزی ارئه می شود. شما می توانید با هزینه مناسب وارزان از خدمات لوله بازکنی جنوب تهران در تمای محله ها بهره مند شوید.شرکت ما 24 ساعته و شبانه روزی در تمام محله های جنوب تهران فعال است.همچنین بازدید و مشاوره رایگان می باشد.

 

 

 

 

لوله باز کنی در جنوب تهران شامل مناظق زیر است:

نازی آباد-مشیریه – راه آهن – کارون – مسعودیه – افسریه – خانی آباد – یاخچی آباد – یافت آباد – مولوی – خزانه – جوادیه – خراسان – فلاح -شاپور – امیریه – منیریه – آذری – امیربهادری – اتابک – سیروس – دروازه غار- شوش – بازارتهران – شهر ری – دولت آباد – بازارچینی فروشان – کیان شهر

معرفی شرکت لوله بازکنی آذین در جنوب تهران

شبانه روزی و بدون تعطیلات استفاده از دستگاه های پیشرفته و حرفه ای
ارزان تر از همه جا رعایت نکات بهداشتی
سرویس دهی به تمام مناطق تهران رفع گرفتگی لوله های سخت وسیمانی
اعزام فوری سرویس کار استفاده از فنر های جداگانه برای آشپزخانه وتوالت
زیر نظر اتحادیه تضمین صد درصدی خدمات

خدماتی که ما در لوله بازکنی جنوب تهران انجام می دهیم:

    • فنر زدن توالت فرنگی وایرانی

    • لوله کشی وتعویض لوله های پوسیده

    • رفع بوی بد فاضلاب

    • رفع گرفتگی آشپزخانه وحمام

لوله بازکنی جنوب تهران

لوله بازکنی جنوب تهران با کم ترین کثیف کاری

همه می دانیم هنگام ی که لوله فاضلاب می گیرد کثیف کاری خاص بوجود می آید به همین خاطر اکثر مردم ترس دارند که هنگام کار با فنر کثیف کاری بیشر شود این قضیه ذهنیت بدی از لوله بازکنی بوجود آورده است.اما نگران نباشید در حال حاضر در این مرکز توانسته ایم با دستگاه های حرفه ای وپیشرفته کثیف کاری را به حداقل برسانیم حتی بدون کثیف کاری کارمان را به خوبی انجام دهیم.پس با خیال راحت وبدون ترس از کثیف کاری کارتان را به ما بسپارید وبا ما تماس بگیرید.

به لوله باز کنی آذین در جنوب تهران اعتماد کنید وکارتان را به ما بسپارید

سایت لوله باز کنی آذین ارایه دهنده خدمات لوله باز کنی در سراسرتهران است وتیم پشتیبانی ما بلافاصله پس از تماس مشتریان و بعد از انجام کار،با آن ها تماس گرفته ومیزان رضایت آن ها را جویا می شود.

قیمت لوله بازکنی جنوب تهران

اکثر مشتریان بعد از تماس قیمت لوله بازکنی را جویا می شوند ونگران هزینه آن هستند و می خواهند که از قیمت دقیق آن مطلع شوند.

قیمت لوله بازکنی در همدان به عومل زیر بستگی دارد:

  • میزان و شدت گرفتگی
  • متراژ فنر
  • فنر زدن از چند خروجی
  • تجهیزات ودستگاه های بکار برده شده
  • وجود مصالح ساختمانی در لوله
  • تعداد نیروهای بکار برده

برای اطلاع دقیق از قیمت لوله بازکنی باید سرویس کار از محل گرفتگی بازدید کند اصلا نگران نباشید بازدید در شرکت لوله بازکنی آذین رایگان می باشد.

لوله بازکنی جردن
صافی فاضلاب

روش های برای جلوگیری از گرفتگی لوله منزل شما:

  • حتما از صافی در ورودی آب فاضلاب ،حمام،سینک ظرفشویی،روشویی و… استفاده کنیم
  • باقی مانده چای ،تخم مرغ و روغن دلیل اصلی گرفتگی لوله هستند.
  • دستمال کاغذی دلیل اصلی گرفتگی توالت فرنگی است
  • موقع شستن ظرف مواد غذایی مانده مثل برنج و ماکارونی و… را جدا کرده و داخل سطل آشغال بریزید. 
لوله بازکنی تجریش

بهترین روش های خانگی رفع گرفتگی لوله

گرفتگی لوله معمولا به یک متخصص نیاز دارد اما اگر میزان شدت آن پایین باشد می توان در خانه آن را حل کرد.

1-تلمبه دستی

پیستون را کاملاً روی سوراخ سینک قرار دهید و به آرامی اما محکم فشار دهید. اگر متوجه شدید که آب به آرامی شروع به تخلیه کرده است، این کار را تکرار کنید. اگر به سرعت تخلیه شود، انسداد را با موفقیت برطرف کرده اید.

2-رخت آویز

یک رخت آویز سیمی را صاف کنید و یک سر آن را خم کنید تا یک قلاب کوچک ایجاد کنید.  آن را تا حدی پایین ببرید که سر گلاب ضایعات یا موهای بلند بخورد سپس آنها را بیرون کشیده و بعد از آن داخل لوله آب داغ بریزید.

3-فنر لوله بازکنی

اگر گرفتگی کمی بیشتر باشد شما میتوانید برای رفع آن از فنر لوله بازکنی استفاده کنید که در بازار موجود است و می تواند برای رفع گرفتگی موثر باشد.

4-آب گرم

اگر گرفتگی فاضلاب ناشی از تجمع چربی باشد، ساده ترین راه حل، ریختن آب داغ در فاضلاب است. آب شیر احتمالاً به اندازه کافی داغ نیست، بنابراین بهتر است ابتدا مقداری آب را در یک کتری یا یک قابلمه بزرگ بجوشانید و به سادگی آن را به آرامی در فاضلاب بریزید.

5-نوشابه

نوشابه به دلیل خاصیت اسیدی که دارد می تواند برای انسداد جزئی موثر باشد برای این کار می‌توانید یک نوشابه خانواده را داخل لوله ریخته و پس از گذشت چند ساعت آن را با آب داغ شستشو دهید.

6-جوش شیرین و سرکه

این دو ماده بعد از مخلوط شدن از خود گازی تولید می‌کند که باعث رفع گرفتگی لوله میشود بهتر است این کار را موقع خواب انجام دهید تا صبح از خواب بیدار می شوید با ریختن آب داغ کار را تمام کنی

لوله بازکنی

لوله بازکنی فوری در جنوب تهران

از مزایای شرکت لوله بازکنی آذین در جنوب تهران سرویس دهی سریع ودر کمترین زمان وهمچنین پشتیبانی چند ماهه می باشد.همشهریان عزیز در هر ساعت از شبانه روز که با مشکل گرفتگی لوله فاضلاب مواجه شدید می توانیدبا ما تماس بگیرید.شرکت ما در تمام محله های جنوب تهران به صورت 24 ساعته فعال و در حال خدمات رسانی می باشد. لوله بازکنی جنوب تهران به صورت فوری نیرو های متخصص لوله بازکنی را به آدرس شما می فرستد.

بهترین لوله بازکنی جنوب تهران

چاه بازکنی شبانه روزی جنوب تهران در تلاش است که خدماتی را ارائه دهد که مورد رضایت همشهریان عزیز قرار گیرد.به همین خاطر شرکت ما بهترین متخصصین لوله بازکنی را جمع کرده و بهترین و مدرن ترین دستگاه های لوله بازکنی را در اختیار شان قرار داده تا خدماتی را به شما ارائه دهد که مورد پسند ورضایت شما باشد.

اگر شما ساکن شمال تهران یا غرب تهران هستید می توانید از شعبه های لوله بازکنی آذین در لوله بازکنی شمال تهران ، لوله بازکنی غرب تهران و لوله بازکنی شرق تهران استفاده کنیم. 

‫3 نظر

  • مهدی گفت:

    سلام،چقد طول می‌کشه لوله بازکنی شرکت شما برسه؟؟؟

  • حسین گفت:

    سلام،شرکت شما شب هم خدمات رسانی داره؟

    • mysam گفت:

      سلام،بله شرکت لوله بازکنی آذین به صورت 24 ساعته و شبانه روزی در 7 روز هفته در حال خدمات رسانی می باشد.

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Call Now Button